Thursday, August 14, 2008

Uncle Joe Kopitiam @ Sunway Mas Commercial Centre

位于 Sunway Mas Commercial Centre 芙蓉驰名之美食店 隔壁...
Located just a shop away from Restoran Famous Seremban Favourites @ Sunway Mas Commercial Centre







炒粿条 (RM4):
第一次到这里吃的时候是一位老先生炒的 味道不错
这一次却是一位大婶炒的 味道更好哦
没有多余的油
还很够锅气
虽然蛤蜊过熟了 炒粿条还是不错吃
Fried Koay Teow (RM4):
first time we ate here the koay teow fried by the uncle was yummy
this time around auntie is the one frying the koay teow and we find this tastier... Photobucket
not dripping with oil and full of wak hei
the cockles might be overcooked but this is still delicious ~





掺 (RM1.40):
很好喝
有点浓可是不会太甜...
Cham (RM1.40):
a good one i must said...
thick and yet not too sweet ~

14 comments:

Lyrical Lemongrass said...

Hehe...noted! Make sure aunty fries CKT. :-P

Akira 思胜 said...

Wow, the price is cheap also neh...

Nic (KHKL) said...

actually, i like to eat overcooked cockles...healthier and more firm...i gila hor? haha!

十六夜真人 said...

天啊!
炒粿條好便宜的說...

ashley said...

你好~~我是光明日報記者,Ashley.

其實,我留意你的blog已有一陣子,發現你所介紹的餐廳及美食都有特色;最近我們報館正在進行一個“概念blog”系列報導,因此我希望你能接受我的採訪。

有關詳情,請你email我:ypy@guangming.com.my

不論答應與否,都請你儘快聯絡我,謝謝!

Henry Yeo said...

no comments. pass.

The Iketeru Wagyu & O'toro promotion right now is really good.

Jun said...

hmm, not bad eh the CKT-- so many ingredients for only RM4!

ekeng said...

Wow...i love their CKT too..Try their breakfast set..quite good too :)

kampungboycitygal said...

i always give this place a miss as i tot that its just another kopitiam wanabe..u have proved me wrong :p

ling239 said...

Lyrical Lemongrass :
hahahaa... if auntie not around no choice leh :p


Akira 思胜 :
PG not cheaper meh ? ^_^


Nic :
i dun think so...
diff ppl diff preference mar ~ ^_^


十六夜真人 :
会么?
茶餐室都大概那样吧...^_^


ashley :
谢谢你...^_^
我已经 email 你了不得~


Henry :
u tried d ? ^_^


Jun :
i tot every where is charging that price now, no ? :p


ekeng :
welcome back!!
u had been missing for such a long time...^_^


kampungboycitygal :
well, sometimes we just gotta be a little more advanturous right ? ;p

Mei-Wah said...

wow... seems like a great place to be~ do you have the map to the place? :)

JeromeFo 令狐冲 said...

LOL. Next time i should open
" Uncle Jerome Kopitiam " ...
So many uncle here and there -_-

Henry Yeo said...

of course, why else would I say so. :P

ling239 said...

Mei-Wah :
you can click on "Famous Seremban Favourite" on this post, there is a map there ^_^


JeromeFo :
hahahaaa... good idea, when ?
remember to tell us where ya ~ ^_^


Henry :
hmm... gotta relook into my makan budget oh...>.<"